فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا با پشتوانه سالها تجربه تجاری، علمی و نیروهای متخصص در این زمینه از سال 1388 به صورت یک گروه بازرگانی با هدف تامین خواسته های هموطنان عزیز و تامین رفاه و آسایش آنها بصورت یک تیم مشورتی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به اینکه موسسین و ایده پردازان مجموعه همگی از نیروهای زبده در حیطه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند لذا تمام تلاش خود را برای ارائه برترین محصولات از برندهای معتبر جهانی و بی نظیر بکار گرفته اند که مشتریان گرانقدر ما بدون دغدغه و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

راهنمای خرید بخار پز

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

بخار پز کردن سبزیجات یکی از سالم ترین روش های طبخ سبزیجات است که موجب میشود تمام ویتامین های موجود در آن به صورت کامل حفظ شود. دستگاه های بخار پز همواره یکی از سالم ترین و پر کاربردترین لوازم خانگی به شمار می روند که در راستای داشتن یک زندگی سالم به کمک خانم های خانه دار آمده است. 



با استفاده از دستگاه بخار پز میتوانید انواع مواد غذایی از قبیل سبزیجات را برای سرو در کنار غذا بخار پز کنید. در دستگاه بخار پز شما بدون نیاز به هیچ مواد افزودنی موجب حفظ مواد مغذی و رطوبت لازم در غذا میشوید.

بخارپز کردن سبزیجات کار بسیار ساده و آسانی است، شما میتوانید یک سبد بخار پز استیل تهیه کنید و داخل یک قابلمه قرار دهید و با استفاده از بخار آب، سبزیجات را بخار پز کنید. اما اگر به صورت مداوم در رژیم غذایی خود از مواد بخار پز استفاده میکنید پس احتیاج به یک دستگاه بخار پز برقی دارید.

دستگاه های بخار پز معمولا جزو دستگاه های با قیمت مناسب در رده لوازم خانگی به شمار میروند. با پرداخت کمی هزینه بیشتر میتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای آپشن های بیشتری از قبیل تایمر، صفحه دیجیتال و زمان بندی برای پخت باشد.

دانستن ویژگی های یک دستگاه بخار پز خوب این کمک را به شما میکند که بتوانید یک دستگاه با کیفیت و کارآمد را تهیه کنید. ما در این مقاله چند ویژگی برای خرید بخارپز را بررسی میکنیم.

اندازه بخارپز:

بخار پز ها معمولا دارای سه طبقه مجزا برای پخت انواع مواد غذایی به صورت جداگانه می باشند. بهتر است بخار پزی را انتخاب کنید که طبقات آن قابل جدا شدن و شستشو باشد. همچنین قابلیت جدا سازی این امکان را فراهم میکند که بتوانید مواد غذایی بزرگتر از قبیل مرغ یا ماهی را در دستگاه بخار پز کنید.

برنامه پخت:

دارا بودن برنامه پخت در دستگاه کار شما را در تشخیص زمان لازم پخت هر یک از مواد غذایی راحت تر میکند. اکثر دستگاه های بخار پز دارای برنامه پخت سبزیجات، تخم مرغ، ماهی، مرغ و گوشت می باشند و شما فقط لازم است دکمه مربوط به آن ماده غذایی را بفشارید تا به صورت خودکار دستگاه شروع به کار کند.

گرم نگهداشتن:

قابلیت گرم نگهداشتن مواد غذایی نیز یکی از ویژگی های یک بخار پز مناسب می باشد. این ویژگی باعث می شود که مواد شما تا چندین ساعت داخل دستگاه گرم باشد و شما بتوانید در زمان دلخواه خود آن را سرو کنید.

خاموش شدن اتوماتیک:

این ویژگی یکی از ملزومات دستگاه بخار پز برای حفظ ایمنی بیشتر دستگاه می باشد. اغلب دستگاه های بخار پز بعد از اتمام پخت غذا و یا در صورت اتمام آب موجود در مخزن به صورت اتوماتیک خاموش می شوند که این امر موجب می شود سلامت دستگاه در طولانی مدت حفظ شود. 

تایمر:

از مزایای دستگاه تایمر دار این است که شما زمان مد نظر خود را انتخاب میکنید و دستگاه را روشن کرده و به ادامه کار های روزانه خود می پردازید، دستگاه در تایم مورد نظر شما به صورت خودکار خاموش می شود. به این صورت در زمان خود صرفه جویی میکنید.

درجه بندی مخزن آب:

در هنگام خرید دستگاه به این نکته توجه کنید که مخزن آب دستگاه قابل مشاهده و دارای درجه بندی باشد در این صورت از میزان آب موجود در مخزن آگاهی پیدا میکنید.


منبع: سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
سیتی کالا فروشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی