فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا با پشتوانه سالها تجربه تجاری، علمی و نیروهای متخصص در این زمینه از سال 1388 به صورت یک گروه بازرگانی با هدف تامین خواسته های هموطنان عزیز و تامین رفاه و آسایش آنها بصورت یک تیم مشورتی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به اینکه موسسین و ایده پردازان مجموعه همگی از نیروهای زبده در حیطه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند لذا تمام تلاش خود را برای ارائه برترین محصولات از برندهای معتبر جهانی و بی نظیر بکار گرفته اند که مشتریان گرانقدر ما بدون دغدغه و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بخار شوی های دستگاه های پاک کننده ای هستند که از بخار برای خشک کردن، تمیز کردن و پاکسازی سطوح مختلف استفاده می کنند. اغلب این فرآیند به اندازه کافی برای ضد عفونی کردن و یا استرلیزه کردن سطوح موثر است. بخار در دیگ بخار تولید می شود که آب شیرین در آن به دمای 155 درجه سانتی گراد می رسد و با فشار کم و رطوبت پایین بخار آب تولید می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۰
سیتی کالا فروشگاه

اگر اهل خوردن صبحانه برای شروع یک صبح دل انگیز هستید و یا تمایل دارید که همیشه نان تست گرم در اختیار داشته باشید، داشتن یک توستر نان برای شما ضروری است. قبل از خرید یک توستر خوب نیازمند اطلاعات و راهنمایی دقیق برای انتخاب بهترین گزینه خرید توستر هستید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۷
سیتی کالا فروشگاه

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم میلادی در شهر میلان ابداع شد. نحوه تهیه این نوشیدنی عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه می باشد.

اسپرسو پایه تهیه برخی از نوشیدنی های دیگر از جمله : کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو و کافه موکا می باشد.

درصد کافئین موجود در اسپرسو تقریبا از تمام نوشیدنی های گرم دیگر بیشتر است به همین علت هم اکثرا در مقیاس کوچک سرو می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۹
سیتی کالا فروشگاه

بخار پز کردن سبزیجات یکی از سالم ترین روش های طبخ سبزیجات است که موجب میشود تمام ویتامین های موجود در آن به صورت کامل حفظ شود. دستگاه های بخار پز همواره یکی از سالم ترین و پر کاربردترین لوازم خانگی به شمار می روند که در راستای داشتن یک زندگی سالم به کمک خانم های خانه دار آمده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۹
سیتی کالا فروشگاه

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده گوساله

800 گرم

پونه کوهی

1 قاشق چای خوری

نمک و فلفل

1 قاشق چای خوری

خمیر پیتزا

660 گرم

پنیر موزارلا

3.4 گرم

سس گوجه

نیم پیمانه

مخلوط کره و سیر

نیم پیمانه

سوسیس پپرونی

چند برگ

















طرز تهیه: گوشت چرخ کرده را با پونه کوهی و نمک و فلفل به خوبی ورز میدهید. سپس به اندازه کمتر از یک کف دست از گوشت برداشته باز کرده و داخل روغن سرخ میکنید. خمیر پیتزا را کمی بزرگتر از مینی برگر خود باز کرده و داخل آن را ابتدا یک عدد مینی برگر، مقدار کمی سس گوجه، یک برگ سوسیس پپرونی، مقدار کمی پنیر موزارلا و درنهایت یک عدد دیگر مینی برگر قرار میدهید، درنهایت خمیر پیتزا را مانند یک بقچه بسته و داخل سینی فر میگذارید. الباقی گوشت را نیز به همین تریتب آماده کرده در کنار هم داخل سینی فر قرار میدهید.

درنهایت مخلوطی از کره آب شده و بر گ سیر تازه را روی خمیر پیتزا برس کنید و در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا مینی برگر شما آماده شود. 

منبع: فروشگاه سیتی کالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۷
سیتی کالا فروشگاه