فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا با پشتوانه سالها تجربه تجاری، علمی و نیروهای متخصص در این زمینه از سال 1388 به صورت یک گروه بازرگانی با هدف تامین خواسته های هموطنان عزیز و تامین رفاه و آسایش آنها بصورت یک تیم مشورتی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به اینکه موسسین و ایده پردازان مجموعه همگی از نیروهای زبده در حیطه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند لذا تمام تلاش خود را برای ارائه برترین محصولات از برندهای معتبر جهانی و بی نظیر بکار گرفته اند که مشتریان گرانقدر ما بدون دغدغه و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

کولر گازی

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

با توجه به گرم شدن هوا استفاده از دستگاه های خنک کننده بیشتر می شود. این روزها علاوه بر کولر های قدیمی استفاده از کولرهای گازی نیز رواج پیدا کرده است. کولرهای گازی دارای انواع و مدلهای متنوعی هستند. برای خرید یک کولر گازی در ابتدا لازم است با انواع آنها آشنا شوید. همچنین در نظر داشته باشید که این کولرها برای استفاده در محیط های خشک مناسب نیستند.

کولرهای گازی در انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت و ایستاده طراحی و ساخته شده اند.  

کولر گازی پنجره ای:

کولرهای گازی پنجره ای سیستم های خنک کننده ای هستند که برای خنک کردن یک یا دو اتاق طراحی شده اند. کولر پنجره ای شامل سه قسمت اصلی است: کمپرسور، کویل کندانسور و یک کویل خنک کننده است. تمامی این قطعات در یک پک قرار دارند. کولر گازی پنجره ای پس از نصب در پشت پنجره هوای خنک را از قسمت داخلی وارد میکند و هوای گرم از قسمت پشتی آن به محیط بیرون منتقل می شود.

استفاده از این کولر ها ممکن معایبی داشته باشد. به علت قرار گیری پشت پنجره ممکن است صدای کولر در داخل اتاق بپیچد. این مدل از کولر های گازی مصرف بیشتری نسب به سایر مدل ها دارد. همچنین کولر گازی پنجره ای فاقد کنترل از راه دور می باشد.

نکته مهم در هنگام خرید این کولر توجه به ابعاد پنجره است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
سیتی کالا فروشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی