فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و آشپزخانه ایران

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا با پشتوانه سالها تجربه تجاری، علمی و نیروهای متخصص در این زمینه از سال 1388 به صورت یک گروه بازرگانی با هدف تامین خواسته های هموطنان عزیز و تامین رفاه و آسایش آنها بصورت یک تیم مشورتی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به اینکه موسسین و ایده پردازان مجموعه همگی از نیروهای زبده در حیطه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند لذا تمام تلاش خود را برای ارائه برترین محصولات از برندهای معتبر جهانی و بی نظیر بکار گرفته اند که مشتریان گرانقدر ما بدون دغدغه و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

طب سنتی یکی از محبوب ترین روش های درمانی در ایران است. در این طب پایه اصلی درمان بیماری استفاده از گیاهان داروئی است. استفاده از عرقیات گیاهان شایع ترین روش درمانی طب سنتی است. امروزه در ایران بیش از 40 نوع گیاه وجود دارد که از عرق آن ها برای درمان امراض مختلف استفاده میشود. در این مقاله چند نوع از این عرقیات به همراه خواص آن ها را به شما معرفی میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۵
سیتی کالا فروشگاه

این روزها وجود یک دستگاه غذاساز در آشپزخانه ها تقریبا لازم و حیاتی است. در واقع غذاساز ها کار آشپزی را برای خانم های خانه راحت تر و لذت بخش تر کرده اند. علاوه بر این با استفاده از این دستگاه به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی می شود. در این مقاله سعی داریم یکی از محبوبترین غذاساز ها را از یک برند معروف بررسی کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۶
سیتی کالا فروشگاه

شما هیچ راه فراری برای نجات از شستشوی لباس های کثیف ندارید. در نتیجه باید به دنبال راهی باشید که با کمترین دردسر این کار را انجام دهید. ماشین لباسشویی دقیقا برای همین کار اختراع شد تا زحمت شما را در این امر کمتر کند.


ماشین لباسشویی ها دارای استاندارد ها و مدل های متفاوتی هستند و قریب به 150 مدل ماشین لباسشویی در دنیا تولید می شود.

از متداول ترین مدل های ماشین لباسشویی می توان به انواع درب از بالا، درب از بالا به همراه خشک کن ( دوقلو)، درب از جلو ( اتوماتیک) و مدل تو کار اشاره کرد.

در هنگام خرید ماشین لباسشویی معمولا سوالات و فاکتور های مختلفی در ذهن خریدار ایجاد می شود که با پاسخ به این سوالات و در نظر گرفتن مهمترین فاکتور می تواند یک انتخاب مناسب داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است چند مورد از مهمترین فاکتور های خرید یک ماشین لباسشویی را نام ببریم.

اولین فاکتور برای خرید که در ذهن شما نقش می بندد هزینه است. و این سوال که با توجه به میزان بودجه ای که شما در نظر گرفتید چه مدل ماشین لباسشویی مناسب است. ماشین لباسشویی ها از کمترین قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان از برند های مختلف ایرانی نظیر پاکشوما  و خارجی نظیر بوش در بازار موجود می باشد.

دومین فاکتور توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی است. شما باید با توجه به جمعیت خانواده خود یک ماشین مناسب انتخاب کنید. ظرفیت های ماشین ها معمولا 5، 6، 7، 8 و 12 کیلوگرم است. از مهمترین ویژگی هایی که ماشین های امروزی دارا می باشند سنسور تشخیص وزن لباس است که با توجه به میزان لباس داخل ماشین عملکرد های آن را تنظیم می کند.

گزینه بعدی در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب دارا بودن خشک کن است. با توجه به متراژ کم خانه ها معمولا فضای کمی برای خشک کردن لباس ها در دسترس است در نتیجه دارا بودن سیستم خشک کن در ماشین لباسشویی یک آپشن مهم محسوب می شود.

برنامه های شستشو می تواند یکی دیگر از فاکتور های انتخابی شما باشد. ماشین لباسشویی های جدید از برنامه های متنوعی برای شستشو برخوردار هستند که شما میتوانید با توجه به نوع لباس و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اما یکی از مهم ترین مزیت های این برنامه ها توجه زیاد به حجم آب مصرفی است که موجب می شود تا مقدار قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی شود. مهم ترین این برنامه ها شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع می باشد.

مصرف انرژی یکی دیگر از مهمترین فاکتور ها محسوب می شود. با توجه به بالا رفتن قیمت برق و ارزشمند شدن انرژی برق همواره باید لوازم برقی را انتخاب کنید که کم مصرف باشند و رده مصرف انرژی آنها A باشد.


منبع: فروشگاه سیتی کالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۲
سیتی کالا فروشگاه